هر چیزی را به هر کجا حمل کنید

خدمات

شرکت توسعه دهندگان الگوریتم خاورمیانه
img

طراحی وب سایت

دریچه ی ارتباط نوین با مشتریان، بازدیدکنندگان و کلیه افرادی که با بیزنس شما در تماس می باشند، وب سایت ها هستند. اهمیتی ندارد که شما یک بیزنس بزرگ یا کسب و کاری کوچک هستید، دیده شدن در دنیای مجازی و بطور ویژه، دارا بودن یک وب سایت، به دیده شدن و اعتبار بخشیدن به شخصیت برند شما کمک شایانی می کند. در بسیاری از زمینه ها، ایجاد یک وب سایت به یک ضرورت تبدیل شده است. با پیشرفت چشمگیری که در طراحی و برنامه نویسی شاهد آن هستیم، امروزه فضای مجازی به بازوی قدرتمند بازاریابی و توسعه تبدیل گردیده است. از طرفی، انتخاب هوشمندانه و بهره گیری صحیح از ابزار فضای مجازی نیز به بک تخصص مجزا بدل گردیده که در الگودو ما آن را به شما ارائه می دهیم.

Button Text
img

هوش مصنوعی

با وجود اینکه هنوز بخش قابل توجهی از کارکرد و جزییات مغز انسان ناشناخته است اما بشر دست به کاری بزرگ زده و توانسته با ایجاد یک سیستم مجازی، بخشی از کارکرد مغز را عینا در قالب برنامه کامپیوتری پیاده نماید. این پدیده که ما آن را با نام هوش مصنوعی می شناسیم گرچه سال هاست در مجامع علمی و فنی درباره ی آن کار تحقیقاتی و عملی صورت گرفته اما مدتیست که بیش از پیش بر سر زبان ها افتاده است. علت آن را می توان در پدیدار شدن کاربرد آن در زندگی روزمره افراد جستجو کرد. استفاده از هوش مصنوعی در خطوط تولید، سیستم های انبارداری، اتوماسیون اداری و بسیاری موارد دیگر نیز امری رایج است که به کاهش چشمگیر هزینه ها و به صفر رسیدن خطاهای انسانی می انجامد.

Button Text
img

فرآیند سازی

در تبدیل سیستم های آنالوگ به دیجیتال، درک صحیح کارکرد سیستم پایه ای ترین گام در انتقال به دنیای صفر و یک هاست. برای اینکه یک فرایند دستی به یک فرآیند دیجیتال و اتوماتیک تبدیل شود یا یک سیستم دیجیتالی قدیمی، بهبود پیدا کند، تنها برنامه نویسی بی عیب و نقص نمی تواند متضمن موفقیت سیستم جدید باشد بلکه عوامل دیگری مثل دانش فنی در پروسه های اداری، صنعتی و تولیدی نیز تاثیر به سزایی در نتیجه خواهند داشت. ما مفتخریم با در اختیار داشتن کارشناسان و مشاوران خبره در حوزه های مختلف، بهترین فرآیندهای اتوماتیک را به مشتریان خود ارائه دهیم.

Button Text
img

ارتقا امنیت

استفاده کنندگان از اینترنت بخصوص صاحبان وب سایت ها و اپلیکینش ها می بایست همواره دارایی های مجازی خود را در امنیت نگه دارند.

Button Text
img

تحلیل دیتا

ایجاد برنامه هایی که توانایی تحلیل دیتا، نتیجه گیری، گزارش دهی و ارائه ی نمودار دارند.

Button Text
img

اپلیکلیشن

امروزه اپلیکیشن ها بخش جدایی ناپذیر بسیاری از بیزنس ها و سازمان ها شده اند.

Button Text

دریچه ی ارتباط نوین با مشتریان، بازدیدکنندگان و کلیه افرادی که با بیزنس شما در تماس می باشند، وب سایت ها هستند. اهمیتی ندارد که شما یک بیزنس بزرگ یا کسب و کاری کوچک هستید، دیده شدن در دنیای مجازی و بطور ویژه، دارا بودن یک وب سایت، به دیده شدن و اعتبار بخشیدن به شخصیت برند شما کمک شایانی می کند. در بسیاری از زمینه ها، ایجاد یک وب سایت به یک ضرورت تبدیل شده است.